Om Snekkersten Tennis Klub

Snekkersten Tennisklub skal være klubben for hele familien. Vi kan tilbyde et attraktivt klubmiljø, hvor alle er velkomne, uanset om man er ung eller gammel, begynder eller øvet - Det skal være hyggeligt at være medlem i Snekkersten Tennis.

Vi er den lokale tennisklub med tilbud for alle aldre. Vi er ikke en eliteklub, men kan tilbyde en fantastisk sport på gode baner og i dejlige omgivelser. Vi er idag ca. 240 medlemmer fra puslinge til veteraner og vi har god plads på banerne.

Udendørs faciliteter:

Snekkersten Tennisklub kan tilbyde 6 udendørs grusbaner og et klubhus med omklædnings- og bademuligheder.

Udover grusbanerne råder klubbens også over to kunstgræs minitennis-baner.

Minitennis er et godt sted for spillere på alle niveauer at træne og varme op. Prøv det – du vil blive overrasket over effekten! Dit topspin bliver trænet og du vil ikke kunne kende din baghånd igen.

Banerne er til fri afbenyttelse, og der skal spilles med de gule skumbolde eller de røde, orange eller grønne lidt hårdere bolde. Almindelige tennisbolde må ikke anvendes af hensyn til nettene.

Indendørs faciliteter:

Vintertennis (Fuld bane) - Helsingør tennishal

Snekkersten Tennis har ikke egne indendørsbaner, men vi har mulighed for at spille tennis om vinteren alligevel. Klubben lejer indendørsbaner i Helsingør Tennishal, så er du interesseret i at holde tennisformen ved lige til vinter, skal du skrive på kasserer@snekkerstentennis.dk og hør mere – der er dog begrænset kapacitet, men det kunne jo være …

Bemærk at fordelingen af banetimer sker allerede i starten af august!

Vintertennis (Fuld bane) - Snekkersten idrætscenter

Snekkersten tennis har i efteråret 2016 fået tegnet en fuld bane op på gulvet i Snekkersten Idrætscenter (SIC) og indkøbt et mobilt net.

Minitennis:

I vintersæsonen har vi adgang til minitennis spil i Snekkersten Idrætscenter, ligesom der er mulighed for via klubben at leje indendørsbaner i Helsingør Tennishal.

Du kan spille minitennis på følgende tidspunkter i Snekkersten Idrætscenter:

Tirsdag kl. 14-16

Lørdag kl. 9-11

Her finder du os:
Agnetevej 1 A

3070 Snekkersten

Bag Snekkersten Idrætscenter

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt tennis er noget for dig, så er der mulighed for en prøvetime eller to inden du tager endelig beslutning om indmeldelse. Kontakt os på mail kontingent@snekkerstentennis.dk eller kasserer@snekkerstentennis.dk.